kim jest
Frau Goba

Zanim otworzyła Akademię, sama zrobiła setki geszeftów

Zanim otworzyła Akademię, sama zrobiła setki geszeftów

W outsourcingu sprzedaży w ramach Die Besten 99 pomagamy klientom zdobyć pierwszych klientów, czyli nabrać doświadczenia i odwagi, aby po 99 dniach tego “biznesowego inkubatora” wspólnie zdecydować, czy powinniśmy w nim jeszcze trochę popracować, czy już pora zatrudnić pracownika pełnoetatowego, który posiądzie pełną wiedzę o produktach
oraz któremu przekażemy dotychczasowy dorobek w postaci relacji handlowych.

W praktyce okazało się, że o ile rekrutacja prędzej czy później zawsze kończy się pozytywnie, gdyż opiera się głównie na kwalifikacjach językowych, to zrekrutowane “talenty językowe” zupełnie nie wiedzą, jak zabrać się do sprzedaży. Swój bagaż doświadczeń biznesowych w Niemczech muszą dopiero zbudować. Akademia Geszeftów to taki pociąg ekspresowy, który zawiezie handlowca do celu szybciej i bez przesiadek, jakimi często są kosztowne dla firmy błędy w komunikacji z Niemcami.

Mistyka liczb zawsze była mi bliska, a liczba 99 odnosi się do energii komunikacji, wewnętrznej siły i przywództwa. Jednakże to nie pradawna energia zbuduje kompetencje handlowca, a regularna i mądra praca. Podczas spotkań stacjonarnych handlowiec posiądzie wiedzę, którą przez kolejne 2 tygodnie będzie wdrażał w swojej firmie. Okres co najmniej 3 miesięcy jest konieczny, aby uczeń teorię zmienił w praktykę, którą będę mogła z nim na bieżąco korygować oraz dawać mu wskazówki. Po 99 dniach może pojawić się “niedosyt”, zarówno po stronie handlowca, jak i firmy wysyłającej. Ja oczwiście nie znikam z życia moich klientów, jestem otwarta na indywidualną pracę z handlowcem również po zakończeniu pierwszego turnusu Akademii.

Wychowałam się w rodzinie małych przedsiębiorców i już jako młoda dziewczyna pomagałam rodzicom wysyłać towar do Niemiec. Solidną bazę zbudowałam w znanej firmie produkcyjnej, dla której wypracowałam rynek dystrybucji podczas spotkań delegacyjnych. Następnie objęłam stanowisko szefa zakupów w niemieckim sklepie e-commerce i zobaczyłam, jak to jest “po drugiej stronie”. Swoją własną agencję handlowo-marketingową prowadzę już od ponad dwóch lat i dzięki doświadczeniom w różnych branżach i w różnej skali sprzedaży, jestem gotowa nie tylko wypracowywać rozwiązania z moimi uczniami, ale i weryfikować ich wdrożenie oraz analizować bieżące sytuacje biznesowe.

ZESPÓŁ
DIE BESTEN99

W naszym zespole pracują germaniści, ekonomiści, filozofowie lub po prostu pasjonaci robienia biznesu z Niemcami. Niektórzy z nas urodzili się w Niemczech, niektórzy związali swoją karierę ze sprzedażą klientom firmowym lub obsługą klientów końcowych w e-commerce.

Klienci Die Besten 99 to zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i duże firmy, zatrudniające tysiące pracowników. Elementem łączącym te firmy jest produkt, co do którego nasz zespół widzi potencjał dystrybucyjny w Niemczech oraz nastawienie na to, że “rozliczamy” się co do postawionych celów, a nie czasu i drogi, jaką musimy obrać, aby te cele osiągnąć. W naszym “inkubatorze” nie tylko generujemy leady sprzedażowe, ale i budujemy relacje handlowe i domykamy sprzedaż. Oznacza to, że musimy pozyskać wystarczającą wiedzę o produktach i organizacji firmy naszego klienta, aby skutecznie prowadzić działania handlowe.

Kiedy widzimy, że praca nad pozyskanymi kontaktami oraz potencjał rozwojowy wymagają pełnoetatowego handlowca, pomagamy naszemu klientowi w rekrutacji lub wysyłamy zatrudnionego “świeżaka” prosto do Akademii Geszeftów, by tam “zarazić” go bakcylem Najlepszych handlowców w sprzedaży niemieckim klientom!

kontakt

Skontaktuj się z nami
i opowiedz nam o sobie!
Skontaktuj się z nami
i opowiedz nam o sobie!